نحوه ثبت تخلفات اتوبوس های بین شهری توسط مسافران
پلات: مسافرین حمل ونقل عمومی می توانند هر گونه شكایت در طول ایام مختلف خصوصاً ایام نوروز را در سامانه مربوطه به ثبت رسانده و اعتراض خودرا جهت رسیدگی ارائه نمایند.
به گزارش پلات به نقل از ایسنا، مسافران می توانند با بازگشت به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشكلات حمل و نقل عمومی و ثبت شكایت مسافران، مراتب اعتراض خودرا نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شكایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام كنند.
برخورد نامناسب كاركنان شركت، رانندگان و مهماندار، تأخیر سفر، رفتار نامتعارف رانندگان در عین رانندگی، سرویس دهی در مجتمع های خدماتی و رفاهی، سرویس دهی نامناسب در مسافرت، عدم تعهد نسبت به بار سفر، عدم توقف برای نماز و عدم رعایت خط سیر مطابق با مبدا و مقصد همچون مواردی است كه مسافران حمل و نقل عمومی می توانند نسبت به آن شكایت كنند.
همین طور عدم سلامت فنی خودرو، مسافرگیری در عین سفر، نرخ بیلت خرید اینترنتی بلیت، پیاده نمودن مسافر در مقاصد تعیین نشده، سوار كردن مسافرین بیشتر از ظرفیت و عدم صدور بلیت بین راهی توسط راننده در زمان سوار شدن در حین مسیر از دیگر موضوعاتی است كه می تواند مورد شكایت و اعتراض مسافران واقع شود.
مسافران در صورت عدم رعایت هر یك از موارد مطرح شده می توانند با بازگشت به سامانه ۱۴۱ كه نسخه موبایلی آن باز وجود دارد در بخش ثبت شكایات مسافرین حمل و نقل عمومی شكایت خودرا ارائه نمایند و بدین منظور نیازمند اطلاعاتی همچون كد ملی، شماره پلاك خودرو، نام شركت مسافر بری، شماره بلیت، تاریخ سفر، مبدا و مقصد هستند.
قیمت بلیت اتوبوس های مسافری بین شهری از ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی همراه شده است و پیش فروش نوروزی بلیت اتوبوس باز به صورت حضوری و غیرحضوری از ۱۲ اسفندماه سال جاری شروع شده است و متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می توانند جهت خریداری بلیت های پیش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام نمایند و تا جایی كه امكان دارد خرید بلیت خودرا به ترمینال ها و پایانه های مسافربری و باز روزهای پایانی موكول نكنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب