یك عضو كمیسیون عمران مجلس تاكید كرد
افزایش تاخیر ایرلاین ها سبب نارضایتی مسافران شده است
به گزارش پلات یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: افزایش تاخیر ایرلاین ها زمینه نارضایتی مسافران را فراهم نموده و ضروریست که ایرلاین ها در امتداد افزایش کیفیت خدمات خود گام بردارند.
غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پروازها و نقص فنی هواپیماها، بیان کرد: یکی از دلیلهای تاخیرهای چند ساعته ایرلاین ها نقص فنی هواپیماست. متاسفانه شاهد می باشیم که تاخیر پروازها بالا رفته و زمینه نارضایتی مشتری های ایرلاین ها را ایجاد کرده است. از نظر بنده برای ساماندهی صنعت هوایی باید دو مسیر پیموده شود.
ایشان سپس اظهار نمود: یک مسیر حمایت دولت از ایرلاین هاست. وضعیت صنعت هوایی به شکلی نیست که بخش خصوصی به تنهایی بتواند آنرا سامان دهد. دولت باید به ایرلاین ها از بعد ساختاری کمک نماید تا بتوانند از خارج قطعات را وارد کنند. مسیر دوم به خود ایرلاین ها باز می گردد. ایرلاین ها برای آنکه همچنان بتوانند توجه مشتری را جلب کنند، باید مقداری از خودگذشتگی داشته باشند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: ایرلاین ها باید کیفیت خدمات خودرا بالا برده و با برنامه ریزی دقیق تاخیرها را به حداقل کاهش دهند. بخش خصوص و مالکان ایرلاین ها باید اولویت اول خودرا جلب رضایت مشتری های خود قرار دهند. هم بخش خصوصی و هم دولت اگر دست به دست هم دهند شاهد ساماندهی ناوگان هوایی خواهیم بود. ناوگان هوایی کشور جزو نیازها و الزامات حمل و نقل کشور است. دولت باید از این بخش حمایت کند. خود ایرلاین ها نیز برای ادامه فعالیت در این حوزه باید به کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، توجه داشته باشند.
منبع: plats.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب