راه اندازی سامانه صدور حواله الکترونیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
پلات: یک مقام مسئول از راه اندازی سامانه صدور حواله الکترونیکی در آدرس havaleh.rmto.ir از طرف این سازمان در امتداد تحقق دولت الکترونیک آگاهی داد.
به گزارش پلات به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسین متولی حبیبی؛ دبیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه خدمات الکترونیکی از طرف این سامانه را گامی مهم در امتداد عبور از فرایندهای سنتی و دیجیتالی کردن آنها و همین طور افزایش کارآیی در صنعت حمل و نقل مسافری برشمرد.
وی بیان داشت: تسهیل فرایندهای اداری، کاهش مراجعه شرکت های مسافربری به ادارات استانی، حذف خطاهای انسانی در صدور حواله و استفاده شرکت های مسافربری بصورت مستمر از خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از مزایای این سامانه است.
به گفته متولی حبیبی، شرکت های مسافربری با بهره گیری از نام کاربری و رمز عبور سامانه پرداخت الکترونیک psoorat.rmto.ir به همراه تأیید هویت بوسیله پیامک و توکن امضای دیجیتال، خدمات مورد نظر را دریافت می کنند.
وی با اشاره به این که شرکت های مسافربری می توانند بوسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد سامانه شوند، اضافه کرد: پروسه صدور حواله شامل چهار مرحله درخواست با انتخاب نوع و تعداد صورت وضعیت، مشاهده و پرداخت بدهی شرکت به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوسیله سامانه پرداخت الکترونیک psoorat.rmto.ir، پرداخت حق تمبر و دریافت شماره پیگیری، صدور و چاپ است.
این مسئول سازمان راهداری از رونمایی سامانه صدور حواله الکترونیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور خبر و افزود: با اجرای مکانیزه قوانین در این سامانه، شرکت های مسافربری می توانند با احتساب قانون ۸۰/۲۰ میانگین مصرف سه ماهه خودرا دریافت نمایند.
منبع: plats.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب