تحویل ۳ هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد روستایی امسال

تحویل ۳ هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد روستایی امسال

به گزارش پلات، معاون بنیاد مسکن با اعلان اینکه برنامه امسال بنیاد برای راه اندازی مسکن اقشار کم درامد در روستاها 40 هزار واحد است، اظهار داشت: از شروع سال در این بخش 3 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.



به گزارش پلات به نقل از مهر، مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد روستایی آگاهی داد و اظهار داشت: از این تعداد واحد مسکونی، ۲۹ هزار و ۷۶۵ واحد در پروسه ساخت قرار دارد و ۳ هزار واحد نیز تحویل متقاضیان شده است.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در بخش مسکن کم درآمدها در روستاها، علاوه بر وام کم بهره ۳۵۰ میلیون تومانی، زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله به این دسته از متقاضیان تعلق می گیرد. همین طور دولت کمک های بلاعوض به عنوان آورده مردم به این دسته از متقاضیان می دهد که این کمک هم اکنون حدود ۱۲۰ میلیون تومان است که بوسیله دولت و سایر نهادهای حمایتی تامین می شود.
جودی توضیح داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمیته امداد امام خمینی تفاهمی منعقد کرده است که برمبنای آن مقرر شده تا علاوه بر کمک بلاعوض ۱۲۰ میلیون تومانی دولت و نهادهای حمایتی، از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هر واجد شرایط ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق بگیرد و بدین ترتیب در تلاش هستیم تا آورده این گروه ها را که توان تامین آورده اولیه را ندارند تامین نماییم.
وی اشاره کرد: برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز از روش های دیگر کمک های بلاعوض تامین خواهد شد.

1403/06/26
12:30:08
5.0 / 5
33
تگهای خبر: مسكن , مسكونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پلات