بزرگراه کنارتخته - دالکی، شاهراه حیاتی جنوب کشور است

بزرگراه کنارتخته - دالکی، شاهراه حیاتی جنوب کشور است

پلات: به گزارش پلات، مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی را یکی از اساسی ترین پروژه های عمرانی کشور عنوان نمود و اظهار داشت: این پروژه تا پایان امسال تکمیل می شود.



به گزارش پلات به نقل از مهر، محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی را یکی از اساسی ترین پروژه های عمرانی کشور عنوان نمود و اظهار داشت: پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی که با هدف اتصال کریدور شمال به جنوب کشور در استان بوشهر در حال اجرا می باشد، پیشرفت شایان توجهی دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.
وی اظهار داشت: با تزریق اعتبارات مصوب، سرعت اجرای پروژه افزایش خواهد یافت و انتظار می رود که این مسیر به یکی از مهم ترین راه های ارتباطی در جنوب کشور تبدیل گردد.
به گزارش پلات به نقل از مهر، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی اکنون پیشرفت مطلوبی دارد و ۵ هزار مترمکعب بتن ریزی و ۹۶۳ متر حفاری شمع ها انجام شده است که با تامین اعتبارات لازم و رفع موانع موجود، این پروژه در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.
گفتنی است؛ این پروژه نه فقط به بهبود زیرساخت های ترانزیتی کشور کمک می نماید، بلکه کاهش ترافیک و تصادفات، افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در منطقه را نیز بدنبال خواهد داشت. همین طور انتظار می رود با ادامه این پروژه و همکاری دولت و نهادهای مرتبط این بزرگراه به شریان حیاتی جنوب ایران تبدیل گردد.

1403/07/03
12:38:58
5.0 / 5
86
تگهای خبر: پروژه , شهر , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
پلات